Kitajska svilna cesta odpira nove trgovske poti v EU

V preteklem letu 2023 se je zdelo, da se razmere v ladijskem prometu postopno vračajo v ustaljene tirnice kot v času pred ukrepi zaradi pandemije COVID 19. Ti so namreč povzročali velike zastoje in ozka grla v pristaniščih ter vplivali na večmesečne zamude pri potovanju blaga. Na drugi strani so prav ti isti ukrepi z zamikom povzročili tudi presežno ponudbo blaga in sproščanje ladijskih zmogljivosti ter opreme, zlasti v povezavi z povečanimi kapacitetami tovornih ladij.
 

Konec preteklega leta so zaznamovale tudi vojne na Bližnjem vzhodu, kar pa je močno prizadelo ladijski promet v tem delu sveta, seveda s širšimi posledicami za trgovanje med vzhodom in zahodom (predvsem Azija z Evropo in Sredozemljem), kjer je ozko grlo Sueški prekop, tu pa potuje velik delež svetovnega kontejnerskega ladijskega prometa.
 

V letu 2024 se ovire pri ladijskem transportu le še stopnjujejo. Napadi na komercialna plovila kažejo na širjenje območja spopadov, pri čemer se vključuje vse več držav in akterjev, kar močno poveča stopnjo tveganja za plovila, ki plujejo na tej poti. Splošna negotovost ima izčrpavajoč učinek na ladijske storitve, zaradi česar so prevozniki prisiljeni pluti okoli Rta dobrega upanja, kar pa transport podraži in podaljša.
 

Kombinacija daljših plovnih razdalj, daljših tranzitnih časov, večje porabe goriva, povečanih zavarovalnih premij, dodatkov za tveganje za posadko in podobno, so povzročili skokovit dvig cen ladijskega prevoza, kar bo neizogibno imelo inflacijski učinek na potrošniške cene v večini držav.
 

Železniška povezava Kitajska - EU: hitra in zanesljiva alternativa

Ovirana morska pot do Sredozemlja je spodbudila iskanje alternativnih poti za kitajsko blago v Evropo. Hitro naraščajoča mreža železniških povezav med Kitajsko in Evropo postaja vse pomembnejša, zaradi zgoraj naštetih razlogov so tudi mnogo bolj učinkovite kot ladijski promet. Ta premik v trgovinskih tokovih je prinesel priložnosti za logistične centre v Evropi, med se katerimi je sodobno zasnovano in tehnološko opremljeno TLS-jevo skladišče v Mariboru, natančneje v Hočah, izkazalo kot idealna kombinacija za učinkovito distribucijo blaga.
 

Kitajska železniška pot, znana tudi kot "Nova svilna cesta", se hitro razvija in postaja ključen element globalne trgovine. Kitajsko-evropska železniška pot je v zadnjem desetletju postala vedno bolj priljubljena zaradi svoje hitrosti in zanesljivosti. Običajno poteka skozi Kazahstan, Rusijo in Belorusijo ali Mongolijo ter Poljsko in prek skrajšane poti doseže Srednjo Evropo.
 

Po tej novi poti se blago lahko pripotuje v Maribor, zdaj pomembno logistično središče v tem delu Evrope. Skladišče v Hočah ponuja številne prednosti, ki jih prinaša ta nova trgovinska pot. Nahaja se v bližini pomembnih cestnih in železniških povezav ter omogoča učinkovito distribucijo blaga po vsej Evropi.
 

Prednosti skladišča v Hočah v času spreminjajočih se trgovinskih tokov

TLS-jevo skladišče v Hočah pri Mariboru s svojo strateško lokacijo in sodobno infrastrukturo odlično  izkorišča rastočo povezanost med Kitajsko in Evropo preko železniških poti. Njegova bližina z železniškim omrežjem omogoča hitro pretovarjanje blaga, kar znatno skrajša čas dostave in zniža logistične stroške. Poleg tega skladišče nudi tudi vse spremljajoče skladiščne storitve, možnosti hitre in učinkovite izdelave spremljajoče carinske dokumentacije in kombiniranje dostave in prevozov s cestnim transportom.  Vse našteto omogoča podjetjem, da izkoristijo prednosti nove trgovinske poti in optimizirajo svoje oskrbovalne verige v skladu z dinamičnimi trgovinskimi tokovi.



Želite izvedeti več?

Pišite nam ali nas pokličite:

+386 31 634 999

lc.hoce@tls.si

 

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in za analizo podatkov o obiskanosti naša spletna stran uporablja spletne piškotke. Več informacij Strinjam se