Kakovost

"V letu 2021 smo uvedli postopke poslovanja v skladu s standardom kakovosti ISO 9001:2015 ter v februarju 2022 uspešno opravili presojo poslovanja pri Bureau Veritas Slovenija."

 

Kakovost naših storitev je poleg timskega dela vseh zaposlenih najpomembnejša vrednota in predstavlja prizadevanja za nenehno izboljševanje vseh procesov v našem podjetju.

 

Temelji na osredotočenosti na doseganju pričakovanj kupcev, dobaviteljev, zaposlenih in okolja, v katerem delujemo. Vsi zaposleni v podjetju dnevno skrbimo za kvalitetno izvedbo storitev in tako prispevamo k nenehnim izboljšavam.

 

Kakovostno storitev lahko uspešno izvedemo, če so izpolnjeni spodnji pogoji:

  • usklajenosti z zahtevami kupcev,
  • spoštovanje cen in rokov izvedbe naših storitev,
  • zadovoljstv naših strank in zaposlenih v podjetju.

 

Ob tem pa v podjetju skrbimo za zaposlene, njihovo osebna rast, pripadnost podjetju, usposobljenost, izobraževanje in motivacijo za delo.  Brez vzdrževanja in modernizacije vozil, si ni mogoče predstavljati kakovostno izvedene storitve, zato je naša flota vozil moderna in opremljena z okolju najprijaznejšimi EURO 6 vozili.



PDF dokument
ISO9001-SLO-11032022.pdf
velikost dokumenta: 4MB
Bureau Veritas Certification Holding SAS – UK Branch potrjuje, da je bila opravljena presoja sistema vodenja v navedeni organizaciji in da je uvedeni sistem vodenja skladen z zahtevami sledečega standarda: ISO 9001:2015

Certificirana organizacija deluje na več lokacijah, dodatne lokacije so navedene na sledečih straneh
Naslov certifikacijske hiše: 5th Floor, 66 Prescot Street, London, E1 8HG, United Kingdom
Lokalna pisarna: Linhartova cesta 49a, SI - 1000 Ljubljana, Slovenija

 

 

 

 

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in za analizo podatkov o obiskanosti naša spletna stran uporablja spletne piškotke. Več informacij Strinjam se