PE TLS Jarše: Skladišče z edinstveno lokacijo zdaj tudi s carinskim dovoljenjem za optimalno skladiščenje blaga
Potrebujete dober nasvet glede optimizacije logističnih procesov?
TLS z novo skladiščno lokacijo v BTC-ju v Ljubljani – Korak v prihodnost logistike
Skladišče v Jaršah – idealno za (tudi) prehransko industrijo
TLS-jevo novo skladišče v BTC-ju s poudarkom na varnem skladiščenju
TLS širi svoje zmogljivosti: Novo skladišče ob BTC-ju se odpira 1. oktobra
Nova skladiščna lokacija v Ljubljani z možnostjo hlajenega programa
TLS-jev zeleni korak naprej: mikrodistribucija z električnimi eko vozili
Optimizacija in podpora vašemu poslovanju s pomočjo lokalnega transporta
Tovor po morju prevažajo tovorne ladje. Ladijski prevoz tovora je najcenejša oblika prevoza, je pa časovno daljša od drugih oblik transporta. V večini primerov podjetja poleg ladijskega prevoza za transport blaga, potrebujejo še drugo obliko transporta, saj ladje tovor dostavijo do pristanišč, za pot v notranjost dežel pa se uporabljajo drugi načini transporta.
Blago in tovor je potrebno prilagoditi vrsti prevoza. V ladijskem prometu se uporablja posebne tovorne zabojnike (ISO kontejnerji), ki imajo močno konstrukcijo, da prenesejo večje sile ter poskrbijo, da se blago v kontejnerjih ne poškoduje.
Univerzalni ali intermodalni zabojnik, je velik standardiziran zabojnik, namenjen skladiščenju blaga v kombiniranem (intermodalnem) transportu – torej transportu, ki vključuje pretovarjanje med različnimi prevoznimi sredstvi cestnega, železniškega in ladijskega prevoza. Zaradi standardizacije je učinkovitost transporta večja, saj omogoča uporabo iste infrastrukture za rokovanje z različnim blagom. Pomembna lastnost univerzalnih zabojnikov je zmožnost zlaganja in pritrjevanja z nastavki na vseh vogalih.
Obstaja več standardov univerzalnih zabojnikov, velika večina svetovnega kontejnerskega prometa pa se izvaja s splošnimi zabojniki za suhi tovor, ki imajo obliko trpežnih jeklenih zabojev standardnih dimenzij približno 6,1 m (20,0 ft) ali 12,2 m (40 ft) v dolžino. Leta 2012 je bilo na svetu v uporabi 20,5 milijona univerzalnih kontejnerjev, ki so predstavljali levji delež globalnega kontejneriziranega prevoza blaga. So osnova za enoto TEU, s katero označujemo tovorno zmogljivost, predvsem pri namenskih kontejnerskih ladjah.
Standardni kontejnerji (SPC) ali splošni kontejnerji so zaprti z vseh strani, poznamo pa razlike v sledečih tipih standardnih kontejnerjev:
Standardni kontejnerji z vrati na enem ali obeh koncih, standardni kontejnerji z vrati na eni ali obeh straneh in z vrati po vsej dolžini na eni ali obeh straneh ter standardni kontejnerji z vrati na enem ali obeh koncih in vrati ob straneh.
Običajno se uporabljajo kot 20’ ali 40’ standardni kontejnerji. Kontejnerji z manjšimi dimenzijami se uporabljajo zelo redko. V zadnjih letih pa je opazen trend uporabe kontejnerjev s še večjimi dimenzijami, na primer 45’.
High Cube kontejnerji (HCC) so po strukturi podobni standardnim kontejnerjem, vendar so višji. Maksimalna višina kontejnerja je 2591 mm (8’6“), High cube kontejner pa v višino meri 2896 mm (9’6“). High cube kontejnerji so dolgi večinoma 40’, obstajajo tudi 45’ kontejnerji.
Open top kontejnerji (OTC) so običajno izdelani iz valovitega jekla, tla pa so lesena. Tovrstni kontejnerji imajo tipične, prepoznavne strukturne značilnosti. Streho nadomešča snemljiva »cerada«, vrata pa je možno obračati. To poenostavi proces nakladanja in razkladanja kontejnerja. Zelo preprosto je kontejner razložiti od zgoraj ali skozi vrata, z dvigalom ali žerjavom, ko je strop odstranjen. Obroči za pritrjevanje tovora so nameščeni v zgornje in spodnje stranice v kotih. Prenašajo lahko obremenitve do 1000 kg.
Hladilni kontejnerji (RC) se uporabljajo pri tovoru, ki zahteva konstantno temperaturo nad ali pod zamrzovalno točko. Takšen tovor delimo na ohlajen ali zamrznjen, odvisno od temperature transporta. Takšni pogoji veljajo za prevoz sadja, zelenjave, mesa in mlečnih proizvodov, kot so sir in podobni izdelki.
Ustrezno ozračje se v kontejnerju vzpostavi z izpiranjem kontejnerja z dušikom in ogljikovim dioksidom. Med transportom se ozračje regulira z dušikovim izpiranjem ali ogljikovim dioksidom in etilenom. Plini v kontejnerjih s kontroliranim ozračjem morajo biti čim gostejši, da preprečijo uhajanje zunanjega zraka (kisika).
Hladilne kontejnerje sestavlja hladilna enota znotraj kontejnerja. Hladilni in izolirani kontejnerji so dostopni v velikosti 20’ in 40’.
Flat Rack kontejnerji (FRC) so sestavljeni iz talne konstrukcije visoke nosilnosti, močnega jeklenega okvirja in poda iz mehkega lesa ter z dvema končnima stenama, ki sta lahko pritrjeni ali zložljivi. Končni steni sta dovolj stabilni, da omogočajo varnost tovora, kot tudi nakladanje več Flat Rack kontejnerjev, drug na drugega. Flat Rack kontejnerji so dostopni v velikosti 20’ in 40’. Obroči za pritrditev tovora so nameščeni ob širokih stranicah kontejnerja ter na robovih in v podu. Obroči lahko prenesejo obremenjenost do 2000 kg, v primeru 20’ Flat Rack kontejnerja, ali do 4000 kg v primeru 40’ Flat Rack kontejnerja.
Kontejnersko platformo (PC) sestavlja zgolj spodnja struktura z zelo visoko kapaciteto nosilnosti. Nima stranskih ali končnih sten. Visoke kapacitete nosilnosti omogočajo koncentracijo visokih tež na majhnih površinah. Platforma je sestavljena iz jeklenega okvirja in lesene konstrukcije tal. Platforme so dostopne v velikosti 20′ in 40′. Obroči za pritrditev tovora so nameščeni ob širokih stranicah kontejnerja in prenesejo obremenitve do 3000 kg.
Dobro usposobljeno logistično podjetje, zagotavlja kvalitetne in varne mednarodne pomorske storitve ter vso potrebno dokumentacijo za transporte po dostopnih cenah. Poskrbi tudi za to, da tovor na končno destinacijo prispe nepoškodovan ali brez zamud.
Podjetje T.L. Sirk, d. o. o., je član največjih svetovnih logističnih zvez in partner mnogih svetovnih ladjarjev. Organizirajo tako ladijski prevoz FCL in LCL, kot tudi hlajenih zabojnikov in razsutega tovora. Za svoje stranke uredijo prevoz zabojnika po morju iz ali do vseh svetovnih luških destinacij, vse izvozne oziroma uvozne carinske postopke in prevoz zabojnika po cesti do končne destinacije.
Pišite nam:
ali pokličite:
+386 8 16 01 036
Vojkovo nabrežje 32,
SI-6000 Koper
2024
PE TLS Jarše: Skladišče z edinstveno lokacijo zdaj tudi s carinskim dovoljenjem za optimalno skladiščenje blaga
Potrebujete dober nasvet glede optimizacije logističnih procesov?
TLS z novo skladiščno lokacijo v BTC-ju v Ljubljani – Korak v prihodnost logistike
Skladišče v Jaršah – idealno za (tudi) prehransko industrijo
TLS-jevo novo skladišče v BTC-ju s poudarkom na varnem skladiščenju
TLS širi svoje zmogljivosti: Novo skladišče ob BTC-ju se odpira 1. oktobra
Nova skladiščna lokacija v Ljubljani z možnostjo hlajenega programa
TLS-jev zeleni korak naprej: mikrodistribucija z električnimi eko vozili
Optimizacija in podpora vašemu poslovanju s pomočjo lokalnega transporta
Sodobno logistično skladišče v Hočah z vsemi ključnimi elementi za učinkovito poslovanje vašega podjetja
Hiter in zanesljiv transport blaga: TLS kot logistični parter na področju letalskih prevozov
60 let Letališča Brnik in 10 let TLS-jeve logistične pisarne za letalski promet
Podjetje T.L. Sirk d. o. o. na 11. mednarodnem logističnem kongresu
Sodobno skladišče v Hočah: Inovativna logistika za učinkovitejši pretok blaga
Radioferkvenčna identifikacija - RFID
Kitajska svilna cesta odpira nove trgovske poti v EU
TLS-jevo sodobno skladišče v Hočah – motor rasti za podjetja Štajerske in Pomurske regije
Konkurenčne cene skladiščenja v Hočah pri Mariboru
2023
Iščete logista? Prevoznika? Špediterja? Skladiščne prostore?
Dolgoročna rešitev zmanjševanja stroškov skladiščenja
Skladiščenje v Sloveniji – 8 prednosti uporabe umetne inteligence pri skladiščenju blaga
Podjetje TLS nagrajeno na JCtrans konferenci
Sodobno skladišče v Mariboru
Novo skladišče TLS v Mariboru
Zmanjševanje izpustov CO2 v letalskem transportu
Najbolj prilagodljiv letalski transport
Zbirni in polni cestni (LTL/FTL) transport do Makedonije in Albanije
E-Truck
Mobilna špedicijska pisarna
Dovoljenja za prevoz/tranzit streliva
Potrebujete skladišče v Srbiji?
Prednosti in slabosti uporabe umetne inteligence (AI) v logistiki
Dostava v zadnjem kilometru
Prednosti in slabosti letalskega transporta
Uvoz in izvoz blaga v Srbijo/iz Srbije
Še več paletnih mest v sodobnem skladišču TLS v Srbiji
Podjetje TLS – vstopilo v najmočnejše svetovno logistično omrežje
Zbirni in polni prevozi v/iz držav zahodnega Balkana
FTL, LTL in zbirni prevozi blaga
Ladijski zabojnik
2022
AIR transport hitro rešuje zagate podjetij in start up-ov
Carinski postopki pri uvozu/izvozu blaga iz/v države Zahodnega Balkana
Ladijski prevoz blaga s skladiščenjem
Prevoz zbirnih pošiljk na relaciji Slovenija – Srbija – Slovenija
PE Obrežje po hrvaškem vstopu v schengen
Novost pri cestnih transportih: zbirni prevoz na relaciji SLO – SRB – SLO
Logistična omrežja v letalskem transportu
Posel je sklenjen - vaše podjetje potrebuje le še zanesljivega letalskega prevoznika blaga
Carinska vrednost blaga
Okolju prijazen avio transport
Največja transportna letala na svetu
Vse prednosti carinskega skladišča
Zanesljivi letalski prevozi blaga izboljšujejo poslovanje slovenskih podjetij
Nove priložnosti za slovenska podjetja v Srbiji
Carinske storitve – izvoz in tranzit blaga
Visoko regalno carinsko skladišče
Carinske storitve – uvoz blaga
Zastopanje stranke v carinskih postopkih pri vseh vrstah transporta
Trust in Logistic Services
Odličnost delovanja podjetja T.L. Sirk d. o. o. potrjujeta tudi certifikata ISO 9001 in HACCP
Odštevamo dneve do odprtja novega TLS Logističnega centra Šimanovci
Letalske pošiljke – ko se res mudi
Logistični center Šimanovci zagotavlja živahno izmenjavo blaga med Slovenijo in Srbijo
Carinjenje blaga iz Srbije
2021
Letalski prevozi blaga – hitrost šteje!
V letu 2022 novo skladišče TLS v Šimanovcih, Srbija
Varno, ugodno in enostavno skladiščenje blaga v skladiščih TLS-ja
Sledenje pošiljk
Vrhunski gurmanski izdelki z vsega sveta na slovenski mizi
Tovorni list v letalskem transportu
TLS – Most med Slovenijo in Srbijo
Kako potuje pošiljka iz Kitajske do Slovenije?
Strateška pozicija PE TLS na letališču Jožeta Pučnika
Katero vrsto prevoza blaga izbrati?
Trajnostna letalska goriva: prihodnost letalskega transporta
Svetovni trg letalskega tovornega prometa
Letalski transport v 2021
Dobavne verige v letalskem transportu
Sodobna tehnologija veriženja blokov v sodobnem letalskem transportu blaga
Letalski transport je najhitrejša pot za reševanje težav v proizvodnjah po vsem svetu
Namesto po morju – raje po tirih
Kombinacije transporta
Letalski transport je ugodnejši, kot si mislite
Izvoz blaga in carinjenje
Carinjenje blaga pri uvozu iz Kitajske in drugih držav
Potrebujete skladišče?
Tovorni promet: obvezne nalepke za označevanje mrtvih kotov
2020
Iščete pravo skladišče? Pomembna je lokacija.
Temeljni procesi skladiščenja
Pomorski in letalski transport v času koronavirusa
Pomorski transport blaga
Letalski prevoz blaga Ljubljana – Beograd v drugem valu preventivnih ukrepov
Skladiščenje palet
Skladiščenje prehranskih izdelkov
Povečali smo skladiščne kapacitete – skladiščimo vse
Mednarodni prevozi – TLS
Zanesljivo in varno skladiščenje blaga
Kaj so tenderji v logistiki?
Cestni prevozi blaga Srbija - države EU
Letalski transport pošiljk in storitev ROAD/AIR
Železniški prevoz je hiter, točen in cenovno ugoden
Pomorski transport kljubuje koronavirusu
Letalski transport v času koronavirusa in odlična alternativa – železniški transport
Ladijski prevozi ob ponovnem zagonu kitajske industrije
ByPass transport tovora po morju do/iz Turčije in Grčije
TLS-jeve pisarne na Obrežju kljub izrednim razmeram, nemoteno obratujejo
Cestne povezave med Srbijo in EU so odlične
Koronavirus ne vpliva na transport blaga iz Kitajske
Blago iz Kitajske v Slovenijo po železnici v 12 dneh
Novost pri železniških prevozih iz Kitajske v EU in Slovenijo
Carinski postopki PE TLS OBREŽJE – Vrata na Balkan
2019
Zgodovina ladijskega kontejnerja
Čarter prevozi tovora
Naša špedicija na Obrežju je odprta NON-STOP 24/7
Kombinacija ladijskega, letalskega in pomorskega transporta na/iz Kitajsko
Ladijski promet po 1. januarju 2020
Ladijski prevozi – nič ni nemogoče
Naročanje izdelkov iz Kitajske in ZDA prek spleta
Hitri in učinkoviti carinski postopki v naši poslovalnici na Obrežju
Kako naročimo letalski prevoz za pošiljke
Hitri letalski transport reši veliko težav
Carinjenje in skladiščenje
TLS-jev nadomestni kamionski prevoz zaradi železniške nesreče v predoru Hrastovlje
Prevoz blaga iz Kitajske v Slovenijo
Poenostavljeni tovorni prevozi
Nadvse uspešna predstavitev podjetja T.L. Sirk na Celjskem sejmu
TLS na Celjskem sejmu Gospodarska vozila in logistika
Najhitrejši prevoz blaga je z avionom
Ko ladjo nadomesti letalo
Cena kargo prevoza je odvisna od sezone!
Kdaj plemenski žrebec postane kargo?
Decembra 2018 smo pridobili dovoljenje AEO / izboljšati varnost na zunanjih mejah Unije
100 kg tovora v Hong Kong za 140 €
Slovenske bolhe na poti v Avstralijo
Pozor, žirafa na letalu!
2018
Pošiljka denarja na letalu
Kako ekonomični so tovornjaki - polpriklopniki?
Potrdilo o gibanju blaga / EUR.1
Kaj je ADR
Pridobili smo dovoljenje za carinske poenostavitve / AEOC
Truck Business Fair 14. decembra u Beogradu
Kdaj za pošiljanje blaga izbrati letalski prevoz?
T.L. Sirk d.o.o. od septembra 2018 ponuja tudi letalske prevoze blaga
Mamutovi okli
Letališče Ljubljana – Brnik
Sejem Truck Expo 2018 v Lesnovo (Sofija), Bulgarija
2017
Pojasnilo kratic v ladijskem transportu
Sejem Transport logistika v Munchnu
V letu 2017 povečujemo logistične zmogljivosti