PE TLS Jarše: Skladišče z edinstveno lokacijo zdaj tudi s carinskim dovoljenjem za optimalno skladiščenje blaga
Potrebujete dober nasvet glede optimizacije logističnih procesov?
TLS z novo skladiščno lokacijo v BTC-ju v Ljubljani – Korak v prihodnost logistike
Skladišče v Jaršah – idealno za (tudi) prehransko industrijo
TLS-jevo novo skladišče v BTC-ju s poudarkom na varnem skladiščenju
TLS širi svoje zmogljivosti: Novo skladišče ob BTC-ju se odpira 1. oktobra
Nova skladiščna lokacija v Ljubljani z možnostjo hlajenega programa
TLS-jev zeleni korak naprej: mikrodistribucija z električnimi eko vozili
Optimizacija in podpora vašemu poslovanju s pomočjo lokalnega transporta
Aprila leta 1956 je prenovljeni tanker za prevoz nafte prepeljal osemindvajset ladijskih zabojnikov iz Newarka v Houston. To je bil skromen začetek razvoja transporta kontejnerskih ladij, ki se je v naslednjih desetletjih razvil v ogromno industrijo, ta pa je omogočila razcvet svetovne trgovine.
Marc Levinson v knjigi »The Box - How the Shipping Container Made the World Smaller and the World Economy Bigger,« opisuje dolgotrajen proces nastanka ladijskega kontejnerja, dolgotrajni boj, da je postal splošno sprejet, ter močan vpliv, ki ga je povzročil v mednarodni trgovini zaradi padca transportnih stroškov. Knjiga »The Box« je izšla ob 60.-letnici prvega potovanja kontejnerjev po morju in je pravzaprav prva celovita zgodovina ladijskega prevoza. Pri vsej zgodbi o ladijskih kontejnerjih je pomembno vlogo odigral vizionar Malcom McLean, ki je kot voznik tovornjaka v 30. letih preteklega stoletja, v pristanišču Hoboken opazoval, kako dolgo traja pretovarjanje tovora z njegovega tovornjaka na ladjo.
Razvil je revolucionarno idejo o tem, da bi kontejnerji postali standardizirane kamionske prikolice, ki bi jih pri natovarjanju premikali stroji. Na ladje so sprva pričeli natovarjati kontejnerje na polprikolicah. S tem so privarčevali prostor in stroške natovarjanja. Kasneje so polprikolice opustili in ladje so začele prevažati zgolj kontejnerje. V njegovo idejo so ladjarji na začetku močno dvomili, zato je McLean sam postal ladjar. Svojo ladijsko družbo je poimenoval Sea Land, Inc., v 90. letih jo je kupila ladijska družba Mearsk, ki se od takrat naprej imenuje Mearsk SeaLand.
V knjigi »The Box« Levinson opisuje razmere v pristaniščih pred kontejnerizacijo. Delovna sila je bila draga, kapital pa poceni, zato je način delovanja logično privedel do razvoja skupnosti pristaniških delavcev z edinstveno kulturo in močno delovno solidarnostjo. Ta skupnost je kasneje prerasla v sindikat, ki se je osredotočal na delovna razmerja v Združenih državah Amerike. Kasneje so sindikati na vzhodni in zahodni obali na različne načine uspeli priboriti nekaj koristi, zaradi katerih so bili ladijski kontejnerji bolje sprejeti. Obe strani sta se pogajali o sporazumih, končno pa so novo pridobitev sprejeli v zameno za garancijo o plačah in pokojninskih določbah za obstoječe člane sindikata.
Pomembne mejnik v zgodovini ladijskega kontejnerja je tudi ta, da je v 60. letih preteklega stoletja McLean s svojim Sea Landom osvojil pogodbo za oskrbo ameriške vojske v Vietnamu; želja po polnjenju zabojnikov za povratno pot je pripomogla k spodbuditvi japonske kontejnerizacije.
Nekatera svetovna pristanišča so v kontejnerizaciji videla prihodnost in se ji prilagodila (Newark, New Jersey), druga so bila zaradi zastarele infrastrukture (Brooklyn, Manhattan), obsojena na propad. Z njimi je odšel tudi del lokalne proizvodnje. Kontejnerizacija je igrala tudi osrednjo vlogo pri razcvetu Singapurja in Hong Konga. Azija je prav zaradi tega postala svetovna delavnica in potrošnikom po vsem svetu ponudila nepredstavljivo raznolike in cenovno ugodne izdelke.
Avtor omenjene knjige, ekonomist Marc Levinson poudarja, da se ladijski zabojnik ni kar zgodil. Njegov razvoj je zahteval velike vsote denarja, tako zasebnih vlagateljev kot pristanišč, ki so si prizadevala postati vodilna v novi tehnologiji. Potrebna so bila leta natančnega in organiziranega dela ter občutljiva pogajanja o standardih, ki so omogočili, da je lahko skoraj vsak kontejner potoval s katerim koli tovornjakom, vlakom ali ladjo.
Danes je večina kontejnerjev po svetu skladna z ISO standardi, prevladujejo 20' ter 40' kontejnerji. Zadnja leta so se na željo špediterjev in ladjarjev pojavili večji kontejnerji ali »Jumbo« kontejnerji dolžine 45' in 48' ter širine 8'6'' (2,6m) in višine 9'6'' (2,9m). Želje po večjih kontejnerjih so običajno omejene na uporabo v ZDA, saj v Evropi in drugih celinah ožje ceste predstavljajo omejujoči dejavnik za njihovo uvedbo.
Ladijski kontejner, kot ga poznamo danes, je preoblikoval ekonomsko geografijo. Tega se v logističnem podjetju T.L. Sirk, d.o.o., dobro zavedamo. Smo zanesljiv ponudnik vseh vrst transportnih storitev in pošiljke vseh vrst odpremimo profesionalno, hitro in brez zapletov. Naši strokovnjaki ne nudijo zgolj organizacijo ladijskega prevoza na katero koli celino sveta, pač pa za vas opravimo celovito storitev. Podjetje T.L. Sirk, d.o.o., je član največjih svetovnih logističnih zvez in partner mnogih svetovnih ladjarjev. Organiziramo tako ladijski prevoz FCL in LCL, kot tudi hlajenih zabojnikov in razsutega tovora.
Pokličite nas:
+386 8 16 01 036
ali nam pišite:
2024
PE TLS Jarše: Skladišče z edinstveno lokacijo zdaj tudi s carinskim dovoljenjem za optimalno skladiščenje blaga
Potrebujete dober nasvet glede optimizacije logističnih procesov?
TLS z novo skladiščno lokacijo v BTC-ju v Ljubljani – Korak v prihodnost logistike
Skladišče v Jaršah – idealno za (tudi) prehransko industrijo
TLS-jevo novo skladišče v BTC-ju s poudarkom na varnem skladiščenju
TLS širi svoje zmogljivosti: Novo skladišče ob BTC-ju se odpira 1. oktobra
Nova skladiščna lokacija v Ljubljani z možnostjo hlajenega programa
TLS-jev zeleni korak naprej: mikrodistribucija z električnimi eko vozili
Optimizacija in podpora vašemu poslovanju s pomočjo lokalnega transporta
Sodobno logistično skladišče v Hočah z vsemi ključnimi elementi za učinkovito poslovanje vašega podjetja
Hiter in zanesljiv transport blaga: TLS kot logistični parter na področju letalskih prevozov
60 let Letališča Brnik in 10 let TLS-jeve logistične pisarne za letalski promet
Podjetje T.L. Sirk d. o. o. na 11. mednarodnem logističnem kongresu
Sodobno skladišče v Hočah: Inovativna logistika za učinkovitejši pretok blaga
Radioferkvenčna identifikacija - RFID
Kitajska svilna cesta odpira nove trgovske poti v EU
TLS-jevo sodobno skladišče v Hočah – motor rasti za podjetja Štajerske in Pomurske regije
Konkurenčne cene skladiščenja v Hočah pri Mariboru
2023
Iščete logista? Prevoznika? Špediterja? Skladiščne prostore?
Dolgoročna rešitev zmanjševanja stroškov skladiščenja
Skladiščenje v Sloveniji – 8 prednosti uporabe umetne inteligence pri skladiščenju blaga
Podjetje TLS nagrajeno na JCtrans konferenci
Sodobno skladišče v Mariboru
Novo skladišče TLS v Mariboru
Zmanjševanje izpustov CO2 v letalskem transportu
Najbolj prilagodljiv letalski transport
Zbirni in polni cestni (LTL/FTL) transport do Makedonije in Albanije
E-Truck
Mobilna špedicijska pisarna
Dovoljenja za prevoz/tranzit streliva
Potrebujete skladišče v Srbiji?
Prednosti in slabosti uporabe umetne inteligence (AI) v logistiki
Dostava v zadnjem kilometru
Prednosti in slabosti letalskega transporta
Uvoz in izvoz blaga v Srbijo/iz Srbije
Še več paletnih mest v sodobnem skladišču TLS v Srbiji
Podjetje TLS – vstopilo v najmočnejše svetovno logistično omrežje
Zbirni in polni prevozi v/iz držav zahodnega Balkana
FTL, LTL in zbirni prevozi blaga
Ladijski zabojnik
2022
AIR transport hitro rešuje zagate podjetij in start up-ov
Carinski postopki pri uvozu/izvozu blaga iz/v države Zahodnega Balkana
Ladijski prevoz blaga s skladiščenjem
Prevoz zbirnih pošiljk na relaciji Slovenija – Srbija – Slovenija
PE Obrežje po hrvaškem vstopu v schengen
Novost pri cestnih transportih: zbirni prevoz na relaciji SLO – SRB – SLO
Logistična omrežja v letalskem transportu
Posel je sklenjen - vaše podjetje potrebuje le še zanesljivega letalskega prevoznika blaga
Carinska vrednost blaga
Okolju prijazen avio transport
Največja transportna letala na svetu
Vse prednosti carinskega skladišča
Zanesljivi letalski prevozi blaga izboljšujejo poslovanje slovenskih podjetij
Nove priložnosti za slovenska podjetja v Srbiji
Carinske storitve – izvoz in tranzit blaga
Visoko regalno carinsko skladišče
Carinske storitve – uvoz blaga
Zastopanje stranke v carinskih postopkih pri vseh vrstah transporta
Trust in Logistic Services
Odličnost delovanja podjetja T.L. Sirk d. o. o. potrjujeta tudi certifikata ISO 9001 in HACCP
Odštevamo dneve do odprtja novega TLS Logističnega centra Šimanovci
Letalske pošiljke – ko se res mudi
Logistični center Šimanovci zagotavlja živahno izmenjavo blaga med Slovenijo in Srbijo
Carinjenje blaga iz Srbije
2021
Letalski prevozi blaga – hitrost šteje!
V letu 2022 novo skladišče TLS v Šimanovcih, Srbija
Varno, ugodno in enostavno skladiščenje blaga v skladiščih TLS-ja
Sledenje pošiljk
Vrhunski gurmanski izdelki z vsega sveta na slovenski mizi
Tovorni list v letalskem transportu
TLS – Most med Slovenijo in Srbijo
Kako potuje pošiljka iz Kitajske do Slovenije?
Strateška pozicija PE TLS na letališču Jožeta Pučnika
Katero vrsto prevoza blaga izbrati?
Trajnostna letalska goriva: prihodnost letalskega transporta
Svetovni trg letalskega tovornega prometa
Letalski transport v 2021
Dobavne verige v letalskem transportu
Sodobna tehnologija veriženja blokov v sodobnem letalskem transportu blaga
Letalski transport je najhitrejša pot za reševanje težav v proizvodnjah po vsem svetu
Namesto po morju – raje po tirih
Kombinacije transporta
Letalski transport je ugodnejši, kot si mislite
Izvoz blaga in carinjenje
Carinjenje blaga pri uvozu iz Kitajske in drugih držav
Potrebujete skladišče?
Tovorni promet: obvezne nalepke za označevanje mrtvih kotov
2020
Iščete pravo skladišče? Pomembna je lokacija.
Temeljni procesi skladiščenja
Pomorski in letalski transport v času koronavirusa
Pomorski transport blaga
Letalski prevoz blaga Ljubljana – Beograd v drugem valu preventivnih ukrepov
Skladiščenje palet
Skladiščenje prehranskih izdelkov
Povečali smo skladiščne kapacitete – skladiščimo vse
Mednarodni prevozi – TLS
Zanesljivo in varno skladiščenje blaga
Kaj so tenderji v logistiki?
Cestni prevozi blaga Srbija - države EU
Letalski transport pošiljk in storitev ROAD/AIR
Železniški prevoz je hiter, točen in cenovno ugoden
Pomorski transport kljubuje koronavirusu
Letalski transport v času koronavirusa in odlična alternativa – železniški transport
Ladijski prevozi ob ponovnem zagonu kitajske industrije
ByPass transport tovora po morju do/iz Turčije in Grčije
TLS-jeve pisarne na Obrežju kljub izrednim razmeram, nemoteno obratujejo
Cestne povezave med Srbijo in EU so odlične
Koronavirus ne vpliva na transport blaga iz Kitajske
Blago iz Kitajske v Slovenijo po železnici v 12 dneh
Novost pri železniških prevozih iz Kitajske v EU in Slovenijo
Carinski postopki PE TLS OBREŽJE – Vrata na Balkan
2019
Zgodovina ladijskega kontejnerja
Čarter prevozi tovora
Naša špedicija na Obrežju je odprta NON-STOP 24/7
Kombinacija ladijskega, letalskega in pomorskega transporta na/iz Kitajsko
Ladijski promet po 1. januarju 2020
Ladijski prevozi – nič ni nemogoče
Naročanje izdelkov iz Kitajske in ZDA prek spleta
Hitri in učinkoviti carinski postopki v naši poslovalnici na Obrežju
Kako naročimo letalski prevoz za pošiljke
Hitri letalski transport reši veliko težav
Carinjenje in skladiščenje
TLS-jev nadomestni kamionski prevoz zaradi železniške nesreče v predoru Hrastovlje
Prevoz blaga iz Kitajske v Slovenijo
Poenostavljeni tovorni prevozi
Nadvse uspešna predstavitev podjetja T.L. Sirk na Celjskem sejmu
TLS na Celjskem sejmu Gospodarska vozila in logistika
Najhitrejši prevoz blaga je z avionom
Ko ladjo nadomesti letalo
Cena kargo prevoza je odvisna od sezone!
Kdaj plemenski žrebec postane kargo?
Decembra 2018 smo pridobili dovoljenje AEO / izboljšati varnost na zunanjih mejah Unije
100 kg tovora v Hong Kong za 140 €
Slovenske bolhe na poti v Avstralijo
Pozor, žirafa na letalu!
2018
Pošiljka denarja na letalu
Kako ekonomični so tovornjaki - polpriklopniki?
Potrdilo o gibanju blaga / EUR.1
Kaj je ADR
Pridobili smo dovoljenje za carinske poenostavitve / AEOC
Truck Business Fair 14. decembra u Beogradu
Kdaj za pošiljanje blaga izbrati letalski prevoz?
T.L. Sirk d.o.o. od septembra 2018 ponuja tudi letalske prevoze blaga
Mamutovi okli
Letališče Ljubljana – Brnik
Sejem Truck Expo 2018 v Lesnovo (Sofija), Bulgarija
2017
Pojasnilo kratic v ladijskem transportu
Sejem Transport logistika v Munchnu
V letu 2017 povečujemo logistične zmogljivosti