Ladijski prevoz blaga s skladiščenjem

Ladijski prevoz blaga ima številne prednosti; po morju lahko prepeljemo najrazličnejše vrste tovora, na raznolikih plovilih in po številnih plovnih poteh. Cena ladijskega transporta so v primerjavi s drugimi vrstami transportov nižje, zlasti v primeru pošiljanja velikih količin tovora na oddaljene destinacije. Prav tako velja pomorski tovorni promet za najvarnejšo oblika mednarodnega transporta, med drugimi nudi tudi možnost prevoza nevarnih in vnetljivih snovi, ki jih druge oblike transporta prepovedujejo. Ima tudi nizke vzdrževalne stroške v primerjavi s cestnim ali železniškim transportom.
 

Najpogosteje po morju k nam pripotujejo izdelki ali polizdelki kot so: deli za električne naprave, odpadki in ostanki iz plastičnih mas, električna oprema, motorna vozila, stroji za obdelavo kovin, odpadki in ostanki iz bakra, stroji za obdelavo gume in plastičnih mas, električni motorji in generatorji, električni kondenzatorji, stroji in mehanske naprave ter pohištvo in njihovi deli. Pa tudi tekstilni izdelki, elektronske naprave in aparati ter eksotično sadje in zelenjava.
 

V Sloveniji se pot različnih pošiljk tovora po morju pričenja in končuje v Luki Koper. TLS-jeva poslovna enota Koper je točka, kjer se prispele ladijske zabojnike s tovorom preloži na tovorne vlake ali tovornjake in nadaljujejo svojo pot po železnici ali cesti. PE TLS Koper organizira tako ladijski transport FCL in LCL, kot tudi transport hlajenih zabojnikov in razsutega tovora.

 

Carinski postopki pri ladijskem transportu

Ko določeno blago uvozimo iz držav tretjega sveta po morju, je zanje potrebno urediti določene carinske postopke. V TLS PE Koper hitro in učinkovito uredijo vso zakonsko potrebno carinsko dokumentacijo za uvoz pošiljk iz Kitajske ali drugih azijskih držav, držav Južne in Severne Amerike.
 

Če torej blago uvozimo iz tretjih držav (iz države ali z ozemlja, kjer se ne uporablja določil Pogodbe o ustanovitvi EU) ali s tretjega ozemlja, ki ni del carinskega območja EU (na primer: otok Heligoland, ozemlje Busingen, Ceuta, Melilla, Livigno, Campione d'Italija in italijanske vode Luganskega jezera), na carinsko območje EU, moramo kot uvoznik poskrbeti, da je za blago pred vnosom v carinsko območje EU vložena vstopna skupna deklaracija.
 

Za nekatere vrste blaga so pri uvozu potrebna tudi dokazila o tem, da je bila opravljena predpisana veterinarska, fitosanitarna ali druga kontrola. Višina uvoznih dajatev, ki se obračuna za blago pri uvozu je odvisna od uvrstitve blaga pod ustrezno tarifno oznako zajeto v brskalniku TARIC, njegove vrednosti, količine in porekla.
 

Kombinacija transporta


Podjetje TLS svojim strankam ponuja kombinirani storitvi ROAD/SEA in TRAIN/SEA, ki  vključujeta vse pristaniške in carinske storitve kot tudi dogovore z ladjarji in kopenskimi intermodalnimi prevozniki za varno in cenovno ugodno dostavo kontejnerjev do vrat naročnika ali do primernega skladišča. Široka paleta pogodbenih partnerjev logističnega podjetja je zagotovilo za hiter in varen transport ladijskih kontejnerjev tudi po kopnem.
 

Pretovarjanje in skladiščenje


Če je potrebno uvožene pošiljke tudi skladiščiti, TLS ponuja svojim strankam kar dve različni lokaciji skladišč – v TLS LC Ljubljana in TLS LC Komenda. Tu je potrebno tovor po prevzemu najprej pretovoriti iz enega vozila na drugo oziroma ga varno skladiščiti na primernem prostoru. TLS-jevi skladišči sta sodobni, z dvigali in viličarji je blago razloženo hitro in varno. Vso prejeto blago ob razkladu natančno pregledajo, tako zunanji videz blaga kot njegovo količino. Poleg raztovarjanja in pretovarjanja se v skladišču vršijo tudi drugi procesi: komisioniranje, razvrščanje, kompletiranje, pakiranje, prepakiranje, etiketiranje, embaliranje, štetje zalog in druga povezana dela. Ponujajo zelo prilagodljiv najem skladiščnega prostora - za dan ali za vse leto. Za vas lahko skladiščijo eno ali tisoč palet. V svojih skladiščih v Ljubljani in Komendi, nudijo tako pokrita kot zaprta skladišča s kapaciteto s prek 30. 000 paletnih mest. Poskrbijo tudi za nadaljnjo distribucijo blaga - s svojimi tovornimi vozili in kombiji omogočijo prevoz večjih in manjših pošiljk v Sloveniji, vseh državah EU in v R Srbijo, kjer ponujajo tudi zbirni prevoz pošiljk po Srbiji, po podjetjem prijaznemu sistemu JIT (Just In tIme).
 

Dobro je vedeti

Pri uvoznih postopkih različnega blaga je dobro vedeti, da se uvozno carinjenje blaga v pomorskem prometu carini po postopku 40, kar pomeni sprostitev blaga v prost promet za domačo uporabo ob plačilu carinskih dajatev, DDV-ja in drugih dajatev (kmetijske dajatve, trošarine, DMV). Če se pošiljka uvozno carini na ozemlju države, v katero je namenjena, se morajo ob sprostitvi v prost promet plačati vse dajatve, da lahko uvoznik prosto razpolaga z blagom. Če pa imajo pošiljke preferencialno poreklo, se lahko ocarinijo po znižani stopnji – stopnji prosto. To pomeni, da ni potrebno plačati carinskih dajatev, ampak se ob uvozu poravna samo DDV. Preferencialno poreklo se lahko dokazuje na različne načine: z obrazcem EUR.1, z izjavo izvoznika na fakturi ali z izjavo pooblaščenega izvoznika na fakturi.
 

Vas zanima več?

Pokličite ali pišite:

 +386 1 78 12 200

info@tls.si

   

 

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in za analizo podatkov o obiskanosti naša spletna stran uporablja spletne piškotke. Več informacij Strinjam se